Ny design

Ja nu kände jag att jag ville byte lite design här på bloggen. Ska även göra en ny header när jag får ork till det.

Var ute och sprang både igår och idag känner mig mycket nöjd 🙂 Idag när ja sprang insåg jag hur mycket jag saknar fotbollen. Jag gick där på fotbollsplanen och såg framför mig alla de stunder jag spelat fotboll. Fast det jag tror jag saknar mest är nog inte fotbollen i sig utan själva gemenskapen och stämningen i laget.

Men nu ska jag börja packa lite grann .) för imorgon blir det att åka till Eskilstuna med med min favvo Milla och världens sötaste bebis 🙂

Om jenniizz

Jag är 21 år och studerar på högskolan i Jönköping. När jag inte pluggar spenderar jag min tid med att träna, fotografera, slappa och umgås med min vänner.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar