Keep on walking

Ja har lyckats läsa ut 2 av 5 böcker på denna kurs men en tänker ja inte läsa och en annan har ja bara läst halva och nu gett upp för den känns som väldigt mycket upprepning…Idag fick jag även den sista boken ja behövde Mcquail Mass communication theory. Så nu ska det plöjas igenom 400 sidor på engelska innan den 1 oktober då tentan är och kanske gärna lite innan också..Plugg motivation har inte varit på topp men nu ska det bli ändring på det.Motiverar mig själv med att dricka te^^och kanske även någon chokladbit som är hibas förslag på bra belöning.

Nu är det bara att fortsätta igenom pluggträsket.

XoXo

Om jenniizz

Jag är 21 år och studerar på högskolan i Jönköping. När jag inte pluggar spenderar jag min tid med att träna, fotografera, slappa och umgås med min vänner.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar