Flyger fram

Idag har det varit Hälsans Dag på skolan. Massa företag fick ställa ut i entrén bland annat, gym, tandhygienister, spa, frisör, apoteket, intersport och lite annat. Det var även uppträdanden på scenen av Zumba, Amy Diamond och en afrikansk kör 🙂 det var mycket roligt och sedan kunde man även pröva på bodybalance och det skulle ja verkligen vilja köra oftare.

De flesta företagen delade även ut gratis prover och sådan är ju så kul. Jag fick med mig hem en handkräm lr lotion..vet inte riktigt vad det var, sedan fick ja även några flour tabletter, lipbalm,  SB12 tuggummi och även en hel flaska SB12 vilket ja tyckte var nice för dom är ju lite dyra 🙂 f så jag är sjuk nöjd med mina fynd^^tihi

Har även varit på step pass idag och man känner sig alltid så lätt och man liksom flyger fram trots att man är helt slutkörd.

Ikväll är det start för greys anatomy jippi 🙂

XoXo

Om jenniizz

Jag är 21 år och studerar på högskolan i Jönköping. När jag inte pluggar spenderar jag min tid med att träna, fotografera, slappa och umgås med min vänner.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar